Kod: CYBER50 je tu!
Uštedite 50 € uz kupnju iznad 700 €.
Samo još .
Cart0Item(s)

Vaša košarica je prazna.

Product was successfully added to your shopping cart.

OPČI UVJETI POSLOVANJA

Prije korištenja web stranice i trgovine preporučujemo vam da pažljivo pročitate sljedeće uvjete prodaje i opće uvjete poslovanja. Korištenjem web stranice www.furnitura.hr izražavate svoju suglasnost s ovim uvjetima. Prije nego što predate narudžbu bit ćete upitani slažete li se s uvjetima korištenja. Ako se ne slažete, nećete biti u mogućnosti naručiti proizvode s web stranice.

Upravitelj web stranice i web trgovine Furnitura.hr

S web stranicom i web trgovinom Furnitura.hr upravlja:

FURNITURA, spletna trgovina d.o.o.
Letališka cesta 32 J
1000 Ljubljana , Slovenija
OIB: 26615360960
PDV broj (Hrvatska): HR26615360960
PDV broj (Slovenija): SI71233741

Telefon Hrvatska: +385 (0)1 800 03 39
Telefon Slovenija:+386 (0)1 500 51 94
E-mail: info@furnitura.hr
Tvrtka upisana u sudski registar: 26.4.2010, SRG 2010/14651
Matični broj: 3727556000
Temeljni kapital: 23.500 EUR

Upravitelj web trgovine i web stranice Furnitura.hr zadržava pravo izmjene uvjeta poslovanja web trgovine Furnitura.hr u bilo kojem trenutku.

O izmjenama općih uvjeta poslovanja korisnici će biti obaviješteni na stranicama web trgovine furnitura.hr.

Uz registraciju odnosno kupnju u web trgovini svaki posjetitelj postaje i korisnik i kupac. Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad web trgovine furnitura.hr, pravima korisnika i poslovni odnos između trgovca i kupca.

 

Kupci

Kupci u web trgovini furnitura.hr mogu biti fizičke i pravne osobe. Fizičke osobe su zaštićene Zakonom o zaštiti potrošača. Kupci jamče usklađenost podataka danih tijekom registracije i u procesu kupnje. U slučaju kupčevih pogrešaka, zloupotrebe ili kršenja Furnitura d.o.o. zadržava pravo potraživanja naknade štete.

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati putem predračuna (virmana), kreditnom ii debetnom karticom i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

 

Zaštita osobnih informacija

Furnitura d.o.o. štiti vaše osobne podatke od neovlaštenog pristupa, uporabe ili otkrivanja.  Furnitura d.o.o. se obavezuje na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika. Podatke korisnika će Furnitura d.o.o. koristiti isključivo za realizaciju primljene narudžbe, slanje informativnih i reklamnih materijala, ponuda i ostalu potrebnu komunikaciju.

Upravitelj sukladno zakonskim propisima vaših podataka neće prenijeti neovlaštenim trećim osobama. Isključivo u svrhu izvođenja dostave, vaša adresa i ponekad telefonski broj će se proslijediti dostavnoj službi. Vaši osobni podatci služe za realizaciju narudžbi, izvršavanje isporuka i slanje obavijesti o novostima putem različnih kanala, besplatnih za korisnike. Ako obavijesti ne želite primat, možete se u bilo kojem trenutku odjaviti putem elektronske pošte na info@furnitura.hr. 

Više o zaštiti osobnih informacija možete naći ovdje: https://www.furnitura.hr/politika-zastite-osobnih-podataka

 

Kolačići

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Furnitura.hr koristi kolačiće za identifikaciju korisnika. Kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice u svrhu poboljšanja Vašeg iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija, kolačiće. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu kolačića. Moguće je i blokiranje kolačića i tako pregledavati stranicu, no neke od mogućnosti Vam neće biti dostupne.

Da bi „kolačiće“ mogli koristiti sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama, Zakonu o zaštiti osobnih podataka i Direktivama EU 2002/58/EZ i 95/46/EZ treba nam vaša privola.

 

Cijene

Istaknute cijene su izražene u Eurima i Hrvatskim kunama, te uključuju PDV (porez na dodatnu vrijednost). Iznos u HRK izračunava se prema službenom fiksnom tečaju 1 EUR = 7,53450 HRK. Cijene, uvjeti plaćanja, uvjeti dostave i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave! U slučaju akcije, akcijski popust se zaračunava na istaknutu cijenu. Dodatne usluge i dostava nisu u cijeni proizvoda.

Unatoč naporima, da su sve cijene i informacije na web stranici www.furnitura.hr ažurne i točne, može doći do toga, da objavljena cijena nije važeća. U slučaju neažurirane cijene ili u slučaju promjene cijene artikla tokom obrade narudžbe davatelj će kupcu omogućiti raskid ugovora, a istovremeno ćemo se potruditi ponuditi rješenje koje će ići na obostrano zadovoljstvo.

Kupoprodajni ugovor između trgovca i kupca postaje važeći u trenutku kada trgovac potvrdi narudžbu (to je kad kupac primi e-poruku o statusu: Narudžba potvrđena). Od tog trenutka dalje, sve su cijene i drugi uvjeti fiksirani i jednakovrijedno važe za trgovca i za kupca.

Web cijena je cijena po kojoj su proizvodi dostupni isključivo kupcima internet trgovine www.furnitura.hr. Kupac internetske trgovine www.furnitura.hr bit će obaviješten prilikom narudžbe putem internetske košarice na web stranici www.furnitura.hr. Redovna cijena vrijedi za korisnike koji žele izvršiti kupnju u našoj poslovnici, mimo online košarice.

 

Postupak kupnje

  1. Narudžba: Kupac odabere željeni proizvod klikom „U košaricu“. Ta aktivnost kupca pomiče na stran „Košarica“ gdje može kupac promijeniti količinu odabranog proizvoda, tako da mijenja broj u okviru „Količina“ i pritisne tipku „Osvježi košaricu“. Ako kupac želi nastaviti kupnjom klikne „Nastavite s kupnjom“. Ako kupac želi zaključiti narudžbu klikne „Na blagajnu“. Ta aktivnost pomiče kupca na stran „Blagajna“ gdje se registrirani kupci prijave na postojeći korisnički račun, ako se nisu već prije. Novi korisnici imaju mogućnost da kupnju izvedu na dva načina: „Kupovati kao gost“ (korisnički račun nije stvoren) i „Kupovati kao registriran korisnik“ (korisnički račun je stvoren). U sljedećim koracima (Informacije o uplatitelju, informacije o isporuci, način dostave, način plaćanja) kupac ispuni podatke o uplatitelju, adresu isporuke, način dostave i plaćanja. Nakon unosa svih podataka u završnoj fazi „Pregled narudžbe“ kupcu je omogućen još posljednji pregled narudžbe i svih troškova. Narudžbu kupac zaključi s klikom na „Predaj narudžbu“.
  2. Narudžba primljena: Nakon predane narudžbe kupac je putem elektronske pošte obaviješten, da je narudžba primljena. U ovom koraku ima kupac pravo u roku jednog sata da otkaže narudžbu, nakon toga narudžba ide na daljnje razmatranje. Registriranim korisnicima su na internet stranici uvijek na raspolaganju informacije o statusu i sadržaju narudžbe.
  3. Potvrda narudžbe: Ako kupac nije otkazao narudžbe, ta ide na daljnju obradu (Ako se kupac odluči platiti račun po predračunu, onda mu trgovac putem elektronske pošte pošalje predračun. Narudžba ide u daljnju obradu nakon vidljivosti uplate.). Trgovac zatim provjeri narudžbu i dostupnost proizvoda te potvrdi narudžbu ili odbije s razlogom. Trgovac može nazvati kupca na njegov telefonski broj da provjeri točnost informacija ili osigura točnost isporuke. Kad trgovac potvrdi narudžbu, putem elektronske pošte obavijesti kupca o roku dostave. Ugovor o kupnji naručenih proizvoda između kupca i trgovca u ovoj se fazi smatra neopozivo sklopljenim.
  4. Dostava: Trgovac u dogovorenom roku naručene proizvode pripremi, otpremi i obavijesti kupca putem elektronske pošte. Kupac će u elektronskoj pošti primiti i informacije o politici vračanja robe, kome se može obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i kome se može obratiti u slučaju drugih pritužbi. Papirnati račun bit će poslan kupcu zajedno s pošiljkom.

Za točnost podataka o dostavi, adresi i kontakt telefonu , odgovoran je isključivo kupac, odnosno naručitelj, i Trgovac ne preuzima odgovornost u slučaju netočnih podataka niti posljedica koje eventualno to može prouzročiti.

Redovni uvjeti podrazumijevaju redovnu obradu narudžbe u svim koracima, ispravan rad operativnog sustava, redovnu isporuku dobavljača te uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Ukoliko dođe do izvanredne situacije slijedom koje je moguće kašnjenje isporuke pošiljaka truditi ćemo se pravodobno obavijestiti svakog kupca o mogućem kašnjenju isporuke pošiljaka.

 

Nedostupnost proizvoda

Ako nismo u mogućnosti isporučiti proizvod, na primjer, jer proizvod nemamo na zalihi, ili više nije dostupan, ili zbog pogreške u cijeni na web stranici, u najkraćem mogućem roku ćemo Vas obavijestiti putem e-maila. Ako se to dogodi prije nego što smo primili uplatu i poslali Vam potvrdu narudžbe, nećemo obraditi taj dio narudžbe. Ako ste već platili i mi smo Vam poslali potvrdu narudžbe za taj proizvod, izvršit ćemo Vam povrat novca u punom iznosu, uključujući sve troškove dostave plaćene za ovaj proizvod i sve razumne troškove koji nastanu pri njegovom povratku nama u najkraćem mogućem roku.

 

Načini plaćanja

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

  • Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe. Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. Plaćanje u gotovini moguća je samo za narudžbe do 650,00 EUR.
  • Virmansko plaćanje ili Internet bankarstvom. Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobiti ćete predračun sa svim podatcima potrebnima za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte... Po zaprimljenoj uplati, ćemo vam naručene proizvode dostaviti u odgovarajućem dobavnom roku.
  • Plaćanje karticom u jednokratnom iznosu preko pružatelja online plaćanja Paywiser.
  • Plaćanje karticom na rate. Siguran sustav Monri WSPay za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Plaćanje je moguće: Diners, Mastercard, Maestro, VISA karticama Erste banke do 24 rata ili debetnimi karticami Maestro, Mastercard in Visa grupacije MBplus(Slatinska banka,Nova hrvatska banka,Istarska kreditna banka,Erste banka,Agram banka,Kentbank.) do 12 rata.

 

Sigurnost plaćanja putem kreditne ili debitne kartice

Trenutno nudimo najsigurnije online plaćanje sa karticama MasterCard i Visa. Nakon odabira plaćanja kreditnom ili debitnom karticom bit ćete preusmjereni na sigurnu web stranicu kojom upravlja centar za obradu online plaćanja Paywiser. Do upisanih podataka mi kao trgovci nemamo pristup odnosno mogućnost uvida.

 

Monri WSPay: uvjeti poslovanja

Monri WSpay - Web Secure Payment Gateway

Kreditna kartica bit će terećena za ukupni iznos u skladu s odredbama Općih uvjeta poslovanja trgovca i ovdje propisanih uvjeta WS Pay-a.

Prihvaćamo sljedeće kartice:

Izjava o korištenju Monri WSPay-a

Furnitura.hr koristi Monri WSPay za online plaćanja.

Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka

Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka.

Monri WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

  • Ime i prezime
  • E-mail
  • Telefon
  • Adresa
  • Mjesto
  • Poštanski broj
  • Država
  • Vrsta kartice
  • Broj kartice
  • Vrijeme trajanja kartice
  • CVV kod kartice

Monri WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

Monri WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

 

Dostava

Dostava se vrši na kontinentalnom djelu Hrvatske i po većim otocima (za detaljnije informacije pogledajte sljedeći link). Ako upisanog otoka nema na popisu, u dogovoru s dostavnom službom, dostava je moguća u trajektnu luku. Dostavu vršimo putem logističkih tvrtki DPD i Intereuropa.

Okvirni rok isporuke je naveden na stranici svakog proizvoda. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt (izuzev nekih otoka gdje dostavljamo u trajektnu luku). Ako se radi o dostavi proizvoda u stambenu zgradu, dostavna služba nije dužna nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Ne odgovaramo ni za kakav gubitak ili štetu koja se ne može predvidjeti. Nećemo biti odgovorni za bilo kakve propuste ili kašnjenja u provedbi bilo čega od naših obveza prema ovim odredbama i uvjetima uzrokovanih od bilo kakvog čina ili događaja izvan naše razumne kontrole, uključujući, bez ograničenja, štrajkove ili druge industrijske akcije od strane trećih osoba, javne nerede, pobune, kuge, terorističke napade ili prijetnje terorističkih napada, rat (bio proglašen ili ne) ili prijetnje ili pripreme za rat, požar, eksploziju, oluju, poplavu, potres, klizanje tla, epidemije i druge prirodne nepogode, gubitak javne ili privatne telekomunikacijske mreže ili zbog nemogućnosti korištenja željeznice, pomorskog prometa, zrakoplova, motornog prometa ili drugih sredstava javnog ili privatnog prijevoza.

 

Preuzimanje narudžbe

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe temeljito provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnoj službi, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Potpisom na otpremnici kupac potvrđuje prijem robe bez fizičkih oštećenja i količinu robe te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Nakon potpisa otpremnice naknadne reklamacije na oštećenja tijekom transporta pošiljke ne mogu biti uvažene.

Neizvršena isporuka: Ako kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) nije zatečen na navedenoj adresi u vrijeme dostave, biti će kontaktiran od strane dostavne službe o jednoj ponovnoj besplatnoj dostavi. Za svaku sljedeću dostavu zaračuna se dodatak u visini 50% cijene dostave.

 

Cijena dostave

Dostava naručenih proizvoda naplaćuje se u skladu s težinom naručenih proizvoda. U slučaju da je volumetrijska težina veća od stvarne naplaćuje se volumetrijska težina – primjerice kod kupnje ležišta. Volumetrijska težina izračunava se po formuli 1 m3 = 200 kg.

Cijena dostave prikaže se ispod odabranih proizvoda u košarici. Trošak dostave na području Dubrovačko-neretvanske županije i na otoke je za 50% viši od prikazane cijene ispod proizvoda. Konačni trošak zavisi od težine svih naručenih proizvoda i lokacije dostave.

Točan izračun cijene dostave moguće je provjeriti u prvom koraku narudžbe „U košarici“, prije konačne potvrde narudžbe i plaćanja.

 

Besplatna dostava

Dostava narudžbe ukupne vrijednosti 650,00 EUR  ili više je besplatna. Dostava je besplatna i za one proizvode koji su označeni znakom za besplatnu dostavu odnosno ako je kod narudžbe više proizvoda istovremeno jedan od njih označen znakom za besplatnu dostavu.

 

Adresa za dostavu

Furnitura.hr omogućuje dostavu naručenih proizvoda na adrese unutar Republike Hrvatske koje nisu identične vašoj kućnoj adresi. Tako vam možemo isporučiti naručene proizvode na vaše radno mjesto ili vikend. Alternativnu adresu za dostavu možete izabrati u drugom koraku unosa podataka na blagajni web trgovine.

 

Rok isporuke

Rok isporuke je naveden pod svakim proizvodom u web trgovini. Ti rokovi su informativni i održavaju okvirno vrijeme u kojem su proizvodi isporučeni sa strane naših dobavljača, a zatim isporučeni krajnjem kupcu. Kupac će biti obaviješten o predviđenom roku isporuke nakon potvrde narudžbe putem emaila 'Potvrđena narudžba'.

Prilikom narudžbe više proizvoda koji imaju različite rokove, za cijelu narudžbu vrijedi najduži rok isporuke. Na svoj zahtjev može kupac zatražiti dostavu u više pošiljaka. U tom slučaju zadržavamo pravo naplate dodatnog troška dostave.

 

Troškovi skladištenja

U web trgovini Furnitura.hr nastojimo osigurati da sve narudžbe budu isporučene kupcima u najkraćem roku tj. u roku koji je kupcu potvrđen e-mailom prilikom potvrde narudžbe.

Kada narudžbu kupca u cijelosti primimo na naše skladište, tada ju u potvrđenom roku šaljemo kupcu. Ako kupac ne može prihvatiti narudžbu u predviđenom roku, robu možemo besplatno skladištiti još 30 kalendarskih dana.  Ukoliko nakon tog razdoblja kupac i dalje ne može preuzeti narudžbu, bit ćemo prisiljeni kupcu naplatiti troškove skladištenja. Trošak skladištenja je 5 EUR tjedno na paletu. U cijenu je uključen PDV.

U slučaju kašnjenja dostave na zahtjev kupca, narudžba mora biti u cijelosti plaćena uplatom na naš bankovni račun prije isteka razdoblja odgođene isporuke.

Slike i opisi

Slike proizvoda mogu biti samo simbolične i mogu odstupati od stvarne situacije. Imajte na umu da ne možemo garantirati da zaslon Vašeg računala točno odražava stvarnu boju proizvoda. Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici shopa www.furnitura.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.

Kako biste izbjegli neugodnosti, predlažemo da prije sastavljanja proizvoda temeljito provjerite ispunjavaju li vaša očekivanja.

 

Ocjene zadovoljstva trgovinom i proizvodima

Ocjenom zadovoljstva našom online trgovinom i proizvodima želimo korisnicima pružiti kvalitetno i cjelovito iskustvo kupnje. Svi korisnici i posjetitelji mogu poslati ocjenu zadovoljstva internetskom trgovinom i proizvodima, uz naziv, nadimak ili anonimno.

10 dana nakon obavljene kupnje kupci putem e-maila dobivaju poziv za ocjenu zadovoljstva. Primitkom poruke slažu se s kvačicom navedenom prilikom narudžbe. Pretplatu na takve poruke možete odjaviti u primljenoj poruci ili pisati na info@furnitura.hr za odjavu. Kupci i posjetitelji mogu dati ocjenu i izravno na web stranici https://www.furnitura.hr .

Svaka poslana ocjena zadovoljstva internet trgovinom ili proizvodom mora zadovoljiti kriterije za objavu, odnosno ne smije koristiti uvredljiv jezik, spominjati usluge/proizvode drugih trgovaca. Istodobno, procjena mora drugim korisnicima pružiti dodatnu dimenziju poznavanja prednosti i slabosti bilo internet trgovine ili proizvoda. Salon namještaja Furnitura zadržava pravo pregleda svih recenzija i ocjena koje zadovoljavaju kriterije za objavu.

Autor ocjene zadovoljstva određenom trgovinom ili proizvodom izjavljuje da je vlasnik danog zadovoljstva te je suglasan da se mišljenje može koristiti u eventualne promidžbene svrhe u sklopu reklamnih aktivnosti, u različitim oblicima i medijima.

 

Odricanje odgovornosti

Pružatelj nastoji u najvećoj mogućoj mjeri osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Ipak, karakteristike artikala, njihova dostupnost i cijena mogu se promijeniti tako brzo da davatelj ne uspije ispraviti podatke na web stranici. U tom slučaju, davatelj će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.

 

Pravna obavijest

Web stranica Furnitura.hr i svi podatci su u isključivom vlasništvu Furnitura d.o.o.. Zabranjeno je bilo kakvo kopiranje, distribucija ili druga upotreba svih podataka bez prethodnog dopuštenja Furnitura d.o.o.. Sve trgovačke marke i logotipi priznatih tvrtka su u njihovom vlasništvu. Slike proizvoda su simbolične.

Furnitura d.o.o. pridržava pravo promjene općih uvjeta bez prethodnog upozorenja. Promjene počinju vrijediti odmah nakon objave.

 

Prigovori, jamstvo i povrat robe

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), prigovor možete poslati putem elektroničke pošte na: info@furnitura.hr ili pisanim putem na: Furnitura d.o.o., Letališka cesta 32J, 1000 Ljubljana, Slovenija.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na prigovor ćemo Vam odgovoriti na isti način kojim je prigovor nama upućen i to u roku od 15 dana od primitka prigovora.

 

Pravo na raskid ugovora u roku od 14 dana

U skladu sa Zakonom o zašiti potrošača, kupac koji je svoju kupovinu ostvario na daljinu, odnosno putem interneta ili telefona, ima zakonsko pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana sklapanja ugovora, tj. od dana kada je roba koja čini predmet ugovora predana u posjed potrošača.

Kupac mora u roku 14 dana od isporuke putem maila info@furnitura.hr najaviti povrat proizvoda. Obrazac s uputama za povrat proizvoda dostupan je ovdje. Trgovac će kupcu vratiti iznos uplaćenih sredstva nakon primitka proizvoda.

Vraćeni proizvod ne smije biti korišten, biti mora kompletan, zapakiran u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim i neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Zadržavamo pravo na odbijanje povrata ili zamjene u slučaju da kriteriji povrata nisu zadovoljeni.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Te se povrat novaca obavlja razmjerno utvrđenoj umanjenoj vrijednosti.

Kupac posle najave povrata ima još 15 dana za vraćanje robe. U suprotnom slučaju ne možemo izvršiti povrat novca. Kupac može robu vratiti sam ili Furnitura d.o.o. u dogovoru s kupcem, naručuje preuzimanje robe na adresi kupca. Povrat robe vrši se putem dostavne službe Intereuropa d.o.o. ili DPD.

Troškove, koji nastaju prilikom povrata kupljenoga proizvoda, snosi kupac. Trgovac će kupcu vratiti novac u visini vrijednosti proizvoda umanjen za troškove dostave u roku 14 dana od primitka proizvoda.

Kupac ne može vratiti proizvod, koji je izrađen na temelju kupčeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za kupca ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.

Ove odredbe ne važe za kupce koji su pravna ili fizička osoba koja obavlja djelatnost u svrhu stjecanja dohotka. U tim slučajeva ćemo vaše zahtjeve vezane na povrat robe rješavati individualno, uzimajući u obzir u najvećoj mogućoj mjeri sve okolnosti slučaja kao i mogućnosti koje pružaju naši dobavljači.

 

Odgovornost za umanjenje vrijednosti robe

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat nepravilnog rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

Oštećenje proizvoda prilikom dostave

U slučaju vidljivih oštećenja na ambalaži ili proizvodu kupac mora podnijeti prigovor davatelju ili dostavnoj službi uz dostavu. Kupac nije dužan prihvatiti takvu narudžbu i može odbiti pošiljku. Kupcu preporučamo da prije zaprimanja paketa pregleda i provjeri sadržaj u prisutnosti dostavljača.

U slučaju da je paket fizički oštećen, nema sadržaja ili pokazuje znakove otvaranja, ili su proizvodi u paketu oštećeni, ali je kupac ipak uzeo takav paket, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe ili davatelja u roku od 48 sati. Pobrinut ćemo se, da prigovor bude riješen u razumnom i najkraćem mogućem roku. Naš odgovor ćete primiti najkasnije u roku važećem za prigovore.

Prigovor i fotografije oštećenja i ambalaže nam možete poslati na info@furnitura.hr. Oštećene dijelove ćemo zamijeniti ispravnima ili organizirati povrat proizvoda i izvršiti povrat novaca

 

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

 

Prigovor zbog materijalnih nedostataka

U slučaju materijalnih nedostataka proizvoda može kupac podnijeti prigovor za svaki proizvod kupljen u web shopu furnitura.hr u roku od 2 mjeseca od otkrića materijalnog nedostataka i najkasnije u roku od 2 godine nakon preuzimanja proizvoda.

Prilikom ostvarivanja prava iz ovog naslova kupac mora detaljnije opisati nedostatak i omogućiti trgovcu, da napravi pregled proizvoda. Odgovor na prigovor zbog materijalnih nedostataka mora trgovac dati potrošaču u roku od 15 dana od primitka prigovora.

Materijalni nedostatak postoji :

  • proizvod nije prikladan za upotrebu u svrhe za koje bi se proizvod iste vrste uobičajeno koristio
  • proizvod ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
  • proizvod nije isporučen s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati
  • proizvod za kojeg je bilo predviđeno da ga montira kupac nepravilno montiran od strane kupca a nepravilna montaža je posljedica nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj

Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, ali ne kasnije od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

Jamstvo

Kupac može uvažati jamstvo proizvoda direktno kod proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa. S jamstvenim listom i računom ili drugom potvrdom kupnje, može kupac ostvariti svoja prava. Jamstveni rok naveden je na jamstvenom listu ili na računu. Kupac je dužan čuvati jamstveni list cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Informacije o jamstvu nalaze se na stranici proizvoda. Proizvođač je dužan popravku izvršiti u razumnom roku od prijema proizvoda ili u suprotnom zamijeniti proizvod, drugim, iste vrijednosti i u ispravnom stanju. Kupac može jamstvo uvažati i kod prodavača prema istim uvjetima navedenima u prethodnom retku. Povrat proizvoda u jamstvo obavlja se u skladu s uvjetima koje proizvođač navede na jamstvenom listu. Kupac s povratom ne snosi nikakve troškove.

Jamstvo počinje s datumom uručivanja kupljenog proizvoda kupcu. Trgovac jamči kupcu za ispravno funkcioniranje isporučenog proizvoda u jamstvenom roku, ako se kupac pridržava uputa za uporabu proizvoda. Kupac je dužan u roku od 8 (osam) dana pažljivo pregledati isporučen proizvod i bez odlaganja obavijestiti trgovca o eventualnim nedostacima, inače gubi prava iz jamstva koje mu pripadaju po toj osnovi. U slučaju skrivenih nedostatka kupac je dužan u roku od 8 (osam) dana obavijestiti trgovca, inače gubi prava iz jamstva koje mu pripadaju po toj osnovi.

Jamstvo vrijedi ako se kupac pridržava uputa u jamstvenom listu i uz priložen račun ili drugom potvrdom kupnje.

 

Online rješavanje potrošačkih sporova

Furnitura d.o.o. kao davatelj robe i usluga koji se bavi internet trgovinom na području Republike Hrvatske na svojim internetskim stranicama objavljuje poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (ODR). Platforma je dostupna potrošačima online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.

Navedena uredba proizlazi iz Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjenama i dopunama Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EZ.