Prvo pronađite prostor ili barem manji kutak u vašem domu, koji bi mogao biti najprikladniji za kućni ured. Uzmite u obzir i količinu pirodne svjetlosti, koja je kod rada od posebne važnosti, količinu buke i naravno činjenicu, da vam preuređivanje prostora neće uzeti puno vremena. Ne zaboravite, radi se o izvanrednoj situaciji, stoga je potrebno djelovati brzo i učinkovito!


Da li se kupnja uredske opreme u izvanrednoj situaciji isplati?

Koliko i koja uredska oprema vam treba, možete odlučiti na temelju toga koliko vremena ćete u kućnom uredu preživjeti. Ako ćete raditi od kuće cijeli dan, onda vam uobičajena uredska stolica neće biti dovoljno, čak iako je to privremeno rješenje. Trebate biti svjesni da unatoč tome da se ovdje ide o izvanrednom stanju, trebate odabrati ovakvu uredsku opremu, zbog koje nakon završenog posla nećete osjećati bol u kralježnici, vratu ili karpalnom kanalu.

napake-pri-nakupu-pohistva-m

 

Ako nemate odgovarajuću uredsku opremu za kućni ured u izvanrednoj situaciji, nemojte odgađati kupnju, jer ista značajno utječe na vaše zdravlje, iako ćete od kuće raditi samo mjesec ili dva. U takvim su situacijama trgovine sa namještajem obično zatvorene, ali još uvijek postoji internetska kupnja, gdje možete sebi odabrati uredski namještaj koji vam zaista treba.

>Novo


Uredski namještaj sa kojim ćete u izvanrednoj situaciji raditi od kuće najučinkovitije

Kada se radi o brzom rješenju, najbitnije je da za svoj rad od kuće opremite vaš kućni ured što praktičnije, jednostavnije i što brže:

Radni stol treba biti prilagođen prirodi vašeg posla. Sa veličinom stola nemojte pretjerivati, u slučaju da je vaš kućni ured manji. Budite svjesni, da trebate imati dovoljno prostora za vaše kretanje, a ujedno i dovoljno prostora za pohranu.

Uredske stolice danas se međusobno vrlo razlikuju, kako dizajnom tako i udobnošću i cijenom. S obzirom na to da ćete na njoj sjediti 8 sati ili više, bitno je da odaberete udobnu i dovoljno veliku stolicu. Ako je moguće, odaberite ergonomsku stolicu, kod koje možete individualno prilagođavati visinu sjedala.

Kada je riječ o izvanrednim situacijama, obično ne znate koliko dugo če one trajati. Zbog toga je potrebno u domaćem uredu pobrinuti se i o prostoru za pohranu, jer ćete si jedino na ovaj način moći pravilno organizirati posao. Prilikom uređenja ne zaboravite na regale i ladice, koje u takvim situacijama mogu biti vrlo praktično rješenje.

Kako biste se u ovoj situaciji osječali što bolje, a vaš posao bio što učinkovitiji, u vašem kučnom uredu ne zaboravite održavati red i čistoću, a rad organizirajte na način, da ćete vaše slobodno vrijeme odvojiti od vašeg radnog dana.

 

--


U slučaju da želite pomoć kod odabira uredske opreme za vaš domaći ured, ili imate dodatna pitanja, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca, e-maila info@furnitura.hr ili telefona 099 35 71 680 i rado ćemo vam pomoći.

Zajedno s vama stvaramo dom i ured.